Enter your email address:

Щоб зашифрувати інформацію, вчені вперше зв'язали світло у вузол

Вчені з Канади та Ізраїлю змогли зв'язати світло у вузол для розробки нових способів шифрування інформації у той час, як фахівці з Тихоокеанської північно-західної національної лабораторії в США виявили новий стан рідкої води.

Про це пише Компьютерное Обозрение з посиланням на науковий журнал Nature Communications.

Авторами експерименту стали вчені з Оттавського університету у співпраці з фахівцями з Ізраїлю. Їм вдалося перетворити світло у вузол, обрамлений по всій довжині перпендикулярними ненульовими векторами.

Процес кодування та подальшого розкодування інформації у світловому промені. Фото: Nature Communications

Отримані 3D-структури володіють деякими особливостями, завдяки яким можуть використовуватися в програмах квантової обробки інформації.

"Наша робота відкриває шлях до використання для розподілу секретних кріптоключів складніших топологічних структур, прихованих для розповсюдження лазерного променя", - заявив один з авторів статті Хуго Ларок.

Керівник досліджень - доктор Ебрагімі Карімі - заявив, що розроблені під час експерименту методики допоможуть подолати наявні проблеми шуму в сучасних технологіях квантових обчислень.

Додати коментар