Enter your email address:

   
   

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження телеканалові NewsOne і оштрафувала його на понад сто тисяч гривень.

Повідомляє пресслужба Нацради.

За повідомленням, за результатами позапланової перевірки регулятор визнав наявність у висловлюваннях, що були поширені в ефірі цього мовника 5 листопада 2019 року, «закликів до розв’язування агресивної війни або її пропаганди та/або розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті».

«Численні висловлювання ведучого програми Руслана Коцаби, які прозвучали в передачі «Я так думаю»..., свідчать про нехтування нормами міжнародного права та законів України, які забороняють поширювати мову ворожнечі та ненависті. Ведучий неодноразово вдавався до маніпулювання фактами і поширював пропагандистські наративи, що подібні до офіційної політичної та пропагандистської позиції Російської Федерації, визнаної Верховною Радою України і міжнародною спільнотою більшості країн Європи країною-агресором, та мають ознаки таких, що базуються на упередженості, маніпулюванні суспільною свідомістю, зокрема шляхом поширення неповної або упередженої інформації», – йдеться в повідомленні.

Згідно з рішенням Нацради, телеканал протягом 30 днів має сплатити штраф і за цей же період «увідповіднити своє мовлення законодавчим вимогам».

Телеканал рішення наразі не коментував.

Про намір провести позапланову перевірку NewsOne у Нацраді повідомили 14 листопада.

2 жовтня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення звернулася до Окружного адмінсуду Києва щодо анулювання ліцензії телеканалу NewsOne.

4 жовтня 2018 року Верховна Рада ухвалила постанову, якою запропонували Раді національної безпеки і оборони запровадити санкції проти компаній-власників телеканалів «112 Україна» і NewsOne.

26 вересня Нацрада з питань телебачення та мовлення не продовжила цифрову ліцензію телеканалу «112 Україна». Представники телеканалу оскаржили рішення в Окружному адміністративному суді Києва.

Канали «112 Україна», NewsOne та Zik належать Тарасу Козаку, соратнику Віктора Медведчука – лідера проросійської організації «Український вибір», голови політради проросійської партії «Опозиційна платформа – За життя» та кума президента Росії Володимира Путіна. Група журналістів і громадських діячів назвала це «повзучою окупацією українського медіапростору Росією».

Додати коментар


Захисний код
Оновити

   
© newspravda.com